Tel: +385 (0)1 36 89 153

Email: info@udruga-opcina.hr

HR EN

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju provest će novi model edukacije za općine

Ravnateljica Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Matilda Copić susrela se u nazočnosti državne tajnice u Ministarstvu poljoprivrede Marije Vučković i voditeljice službe za javnu nabavu u agenciji Maje Tadić Bubnjić s dopredsjednikom Udruge općina Slavkom Prišćanom u četvrtak 2. kolovoza. Tom je prigodom zaključeno da će  agencija i Ministarstvo poljoprivrede Udruzi općina predložiti novi model edukacije za općine s ciljem jačanja i podizanja kapaciteta općina za pripremu i provedbu postupaka javne nabave s obzirom na izazove s kojima su suočeni. Jedan od najvažnijih je kapacitiranosti što za posljedicu ima uočene propuste u pripremi i provedbi postupaka javne nabave. Paralelno s tom edukacijom nastavit će se internim jačanjem kapaciteta.
Agencija za plaćanja je nakon potpisivanja ugovora za tipove operacije: 7.2.1., 7.2.2. i 7.4.1. održala specijalizirane radionice za sve korisnike unutar ovih tipova operacija, izradila predloške obrazaca dokumentacije o nadmetanju te poslala uputu (mailom i na web-u) kako i na koji način posložiti cjelokupnu dokumentaciju provedenog postupka javne nabave prilikom dostave Agenciji na kontrolu. S obzirom da je tijekom kontrole dostavljene dokumentacije uočeno da većina dokumentacije nije složena na predloženi način, da nedostaje ključna dokumentacija koja je navedena kao potrebna prilikom kontrole (a u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi i Pravilnikom o dokumentaciji) čime i agencija troši značajno vrijeme za kontrolu (slaganje dokumentacije, slanje brojnih dopuna, obrazloženja, telefonski i drugi upiti korisnicima, itd.), agencija je ponovno poslala uputu svim korisnicima putem maila te ponovno objavila na internetskoj stranici vijest o načinu slaganja dokumentacije s točnim popisom dokumentacije po folderima koju je potrebno dostaviti. Poveznice za dokumentaciju koja uključuje predloške, prezentacije (s najčešćim pogreškama), upute kako složiti dokumentaciju i koju sve dokumentaciju su sljedeće:

https://www.apprrr.hr/mjera-7-temeljne-usluge-i-obnova-sela-u-ruralnim-podrucjima/

https://www.apprrr.hr/obavijest-korisnicima-mjere-7-o-dokumentaciji-iz-postupka-javne-nabave/ 

Ravnateljica je skrenula pozornost na činjenicu da je proces finalizacije kontrole obostran proces između općina i agencije te da je kvalitetno obavljanje posla i suradnja s obje strane iznimno važna. Izrazila je razumijevanje za ulogu, funkciju, važnost koju općine imaju , ne samo u provedbi Programa ruralnog razvoja RH, već i u drugim politikama RH, primjerice poljoprivrednoj, regionalnoj, ruralnoj, demografskoj, a opet s druge strane i ulogu Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju i obvezi provedbe svih kontrola na temeljit način prema akreditacijskim kriterijima

Pozvala je sve koji imaju prijedloge za poboljšanje bilo kojeg procesa u kojem zajednički sudjeluju dvije strane da ih dostave, jer se na daljnjim poboljšanjima neprekidno radi.

Što se tiče dvojbi oko početka radova u okviru tipovima operacije 7.2.1., 7.2.2. i 7.4.1., kontrola provedenog postupka javne nabave ne sprječava JLS-e da započnu s provedbom projekta, izvršenjem radova.

 

 

 

Adresar lokalne samouprave

Copyright © 2018 Udruga općina u Republici Hrvatskoj Sva prava pridržana Izrada web stranica

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice kliknite na "Slažem se".